Länge sedan O-O

Ja det var ganska länge sedan jag bloggade =c Fy mig får blogga mer!! Men idag hade vi bof altlså bild och form i skolan och det var ganska tråkigt !! och på lunchen så fick jag ett lite damp ryck på sara alltså inte sarah som jag bloggar med en annan i vår klass för hon alltså gaaa jag blir så irreterad på henne ibland för hon gick till rektorn på skolan och hade skrivit ut några komentarer från MIN bdb där hon och Sarah "Bråkar" och så låtsades hon som om hon inte visste vad det handlade om >,< Vad tänker hon med alltså!!! och hennes komentar som jag hatade allra mäst var "Jag trode inte det skulle gå så snabbt" man bara jävla baka!!!!! Nej nu måste jag sluta klag på henne för annars så kommer det här bli ett litet klagoinlägg och sånna vill vi inte ha ^^ Men ja nu liggar jag hemma i köksoffan och bara tar det lungt ^^ Ha så kul ^^ // Dimitra <3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0