Jaha...

Jag inte när jag va vid datorn sist, men iallafall. Min bror är nu 12 år. Och när han fylde år så va jag inte hemma, jag va i Knutby med Moa och så. Sen fick vi för oss att vi skulle till Uppsala och så. Så vi åkte ditt och hade kul. Sen i lördags så hade jonas (min bror) och jag aikido som vanligt, men efter det så k´skulle vi till mormor för att mammas moster va där. Eller en av mammas mostrar va där. Så vi åkte ditt och jonas fick sina paket med coola saker som ajg inte orkar säga. Jag fick även mitt paket i förskåt, så jag fick välja om jag ville öppna det då eller på min födelsedag. Men jag öppnade det då. Jag fick en bok som heter "Du visste aldrig att jag fanns". Ska läsa den sen när jag orkar. Idag jag har spelat på jonas knekt (STAVNING!?) till hans Xbox 360 som har fick av mamma och pappa i födelsedagspresent. Det va kul. //Sarah O.o

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0