Debatt i svt med Alexandra "Kissie"

Jag sitter och kollar på det på svt play och jag tycker det bara är ganska patetiskt för dom säger att man inte ska lyfta fram en tjejs blogg som "proviserar" unga tjejer att banta och sånt skit men allfall så lyfter dom ju upp henne ENROMT mycket att bara ha med henne i programet. Men allfall jag har inte bloggat på ganska länga för igår var jag och fösökte fixa mitt hår och det blev inter som jag ville ha det så jag blev ganksa besviken och ledsen för det men jag behöver bara ha det i 1 vecka sen blir det rosa ^w^ Nu måste jag sova klockan är 00.53 och det är ju skola idag och idag säger vi också stort grattis till Sarahs och min söta Lisa som blir en liten fjortis idag <3<3 // Dimitra

Kommentarer
Postat av: Layzie

♥♥^^



/Lisa♥

2011-03-04 @ 16:28:20
URL: http://layzie.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0