Dator nu

Tja tja. Nu är jag inne på datorn. Det känns som år sen. Men iallafall... Idag så hade vi BORING igen då. Sara pratade om sitt syskon hela tiden typ. I Don't care! Jag bryr mig inte om hennes syskon. Och Taylor Swift är så DÅLIG! Så sluta säg att hon är bra! Och imorgon blir min bror 12 år... Kommer inte att vara hemma för jag ska till en kompis som bor i Knutby och jag bor 1 mil från henne =) Så KUL att se henne igen, det va innan snön kom som jag såg henne senast. Och på tisdag så ska hon till frankrike och då ska hon skicka ett vykort till mig =) Men jag bara bablar på om allt möljigt. Men jag har en del att prata om. Och vi har 2 nya tjejer i klassen. Jag orkar inte skriva vad heter, mem iallafall så kommer dem från den andra kunskapsskolan och där har jag oxå 2 vänner. Och mina vänner säger att dem nya är dryga och patetiska. Och det har dem bevisat, dem pratar med INGEN, dem är helt udda och bara försvinner då och då... Det är ju patetiskt att göra så. Dem hittar inte till sin skola, men kanske hittar dem till sin gamla och där imellan kan man faktist GÅ! Men jaja, nu ska jag göra fysik eller försöka att göra fysik :'( // Sarah XD

Kommentarer
Postat av: Layzie

Faktiskt, ibland är de med på BG:n, men sen inte med på föreläsningar eller BG:n i slutet av dagen. Och på idrotten förra fredagen så ställde de sej i ett hörn och ville inte vara med. Och det var basket och man behövde passa alla i sitt lag innan man fick göra mål, vilket är svårt när vissa anstränger sej för att inte få bollen..>.<

2011-03-11 @ 23:09:40
URL: http://layzie.bloggplatsen.se
Postat av: Amanda

På vilket sätt är det patetiskt att inte prata med andra?

Jag pratar ju i stort sett bara med er, så?

2011-03-12 @ 14:32:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0